دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

اسکوپیه: چند بار رد شدن در امتحان رانندگی معمولا برای بسیاری عادی به حساب می‌آید اما یک مرد اهل مقدونیه به هیچ عنوان تاب تحمل این مسئله را نداشت.

این مرد بعد از اینکه برای بار دوم در امتحان رانندگی رد شد با یک اسلحه کلاشینکف به محل امتحان برگشت و 30 نفر را به گروگان گرفت! او با یک خشاب فشنگ جنگی اسلحه خود را به سمت اعضای مجمع برگزاری امتحانات رانندگی مقدونیه نشانه گرفت و از آنها خواست که هر چه سریع‌تر گواهینامه رانندگی‌اش را صادر کنند. خوشبختانه یکی از مسئولان توانست با پلیس تماس بگیرد و مسئله با حمله ضربتی نیروهای ویژه
 ختم به خیر شد.

سلامتی بعد از 40 سال خاک‌خواری

پکن:  یک زن 48 ساله چینی بعد از 40‌سال خوردن خاک می‌گوید هنوز سالم است و هیچ مشکلی از لحاظ پزشکی ندارد. این زن چینی می‌گوید از خوردن هیچ غذایی به اندازه زمانی که خاک می‌جود لذت نمی‌برد و به همین خاطر هیچ علاقه‌ای به درمان خود برای ترک این عادت ندارد.

به گفته  پزشکان علاقه به خوردن خاک مسئله عجیبی نیست. معمولا تمایل به خوردن خاک از علائم کمبود آهن و کلسیم بدن است که سراغ خانم‌های باردار هم می‌آید. با مراقبت‌های پزشکی و مصرف مواد دارای آهن و کلسیم این مسئله برطرف می‌شود اما ادامه یافتن این مسئله به مدت 40 سال برای این زن چینی باعث تعجب پزشکان شده است. مقام‌های دولت چین اعلام کرده‌اند  در صورت رضایت این زن حاضر به درمان وی  هستند.

اعتصاب غذا برای ازدواج

لیما:  رهبرشورشیان پرو موسوم به «راه درخشان» که تا آخر عمرش باید در زندان باقی بماند این روزها قصد ازدواج دارد و می‌گوید در صورتی که شرایط آن فراهم نشود به همراه نامزدش دست به اعتصاب غذا خواهد زد. آبیمال گُزمان که 75 سال دارد 4 سال پیش به همراه نامزدش به خاطر رهبری شورشیان پرو به حبس ابد محکوم شد.

نامزد او مقام دوم فرماندهی گروه راه درخشان را بر عهده داشت. حدود 70 هزار نفر نزدیک به 20 سال  جنگ بین شورشیان و دولت پرو کشته شدند. وکلای رهبر شورشیان پرو قرار است به‌زودی درخواست وی را به مقام‌های قضایی پرو ارائه کنند اما بدون شک در صورت برآورده شدن این مسئله آنها منفورترین زوج پرو خواهند شد.

تبدیل نقاشی بچه‌ها به اثر هنری

نیوجرسی :  یک تصویرساز آمریکایی برای پیدا‌ کردن سوژه‌‌های کارهایش ایده‌ای به کار برده که این روزها نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. او از ایده‌های کودکان برای کارهایش استفاده می‌کند و نقاشی‌های آنها با کمک او به آثار هنری جذاب تبدیل می‌شود.

دیوید دیورایس در پایگاه‌الکترونیکی‌اش از بچه‌ها خواسته است که نقاشی‌های خود را برایش ارسال کنند و هر روز ده‌ها اثر به دست او می‌رسد. این تصویر ساز با اضافه کردن پس زمینه،جلوه‌های 3‌بعدی و همچنین رنگ‌آمیزی درست،

این نقاشی‌های به ظاهر ساده را به آثاری حرفه‌ای تبدیل می‌کند. او می‌گوید: بچه‌ها ذهنی آزاد دارند و ایده‌ها و خلاقیتی که آنها در نقاشی به کار می‌برند می‌تواند هر کسی را برای ساعت‌ها به فکر فر و ببرد.

کد خبر 105493

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز